Jóga nidra tanfolyam Gödöllőn

A jóga nidra egy hatásos módszer arra, hogy elősegítse a teljes fizikai, mentális és érzelmi ellazulást.

Mindenkinek javasolt aki stresszel küzd, aki céljait szeretné megvalósítani, aki fejlődni szeretne. Tanulási problémák, magas vérnyomás, cukorbetegség, emésztési problémák, managerbetegség – csak néhány azok közül amelyeknél kiegészítő terápiaként működhet.

A tanfolyam tervezett időpontjai: 2018. november vége, helye: Shanti Jógastúdió  /Gödöllő Kandó Kálmán út 26./

Bejelentkezés Gál Márta jógaoktatónál e-mailben (marta.gal@invitel.hu), vagy telefonon (20/9395 658).

Jelentkezési határidő: 2018. november 20. /min.létszám:8 fő /

/Az előző jóga nidra tanfolyamok valamelyikét végzetteknek kedvezményes áron gyakorlási lehetőség!/

Tudatosan arra törekszünk, hogy figyelmünket a külvilág ingereitől visszavonjuk és befelé irányítsuk. Ha érzékeinket visszavontuk, máris tárgyilagosan figyelhetjük meg életünk problémáit, vágyainkat, szokásainkat, melyek esetleg károsan befolyásolják egészségi állapotunkat is. Tudatos alvásnak, vagy pszichikus alvásnak is nevezhetjük ezt az állapotot, hiszen testünk relaxált állapotban van, de végig tisztában vagyunk azzal, hogy mi történik velünk. Az alvás és az ébrenlét közötti határon kapcsolatot tudunk teremteni tudatalatti és tudattalan dimenziókkal, választ kaphatunk spontán olyan kérdésekre, melyekre más módon nem sikerült.

Ez a tudatállapot sok területen válhat segítségünkre; pihentet fizikailag, javítja a memóriát, ismereteket könnyebben tudunk elsajátítani, fejleszti a kreativitást, stressz jól kezelhető általa, tudatalattit programozhatjuk vele, vizualizációs képességet javítja, karmikus élményeket segít feldolgozni, megérteni, magasabb tudatállapot megtapasztalására ad lehetőséget, fejleszti a koncentrációs képességünket, betegségeket segít megelőzni, gyógyíthat kialakult betegségeket, megszabadíthat rossz szokásoktól, harmonizálja a testi és a szellemi energiánkat.

Érzékszerveink érzékenysége és az ellazulás szoros kapcsolatban áll egymással, teljes ellazult állapotban növekszik az érzékenység, ha a tudatos elmét kicsit visszavonjuk, olyan állapot alakul ki, ahol sem az alvás, sem a teljes tudatosság nincs jelen és ilyenkor bármilyen benyomás be tud kerülni az elmébe, megerősödik és tartósan meg is marad benne(nyelvtanulás pl.).

Ez az agy kivételes érzékenységének köszönhetően működik így. Ha ilyenkor valamilyen pozitív elhatározás fogalmazódik meg bennünk, amiben hiszünk is, azt elménk befogadja. Intuíciókat kaphatunk ilyenkor a tudattalanból, fejleszti akaraterőnket, érzelmi kiegyensúlyozottságot biztosít. Lehetőleg félhomályban gyakoroljunk, a sötétség ugyanis alvásra késztet, világosság pedig éberré tesz. Célszerű mindennap ugyanabban az időpontban végezni, különösen jó reggel négy és hat óra között vagy pedig este elalvás előtt, mély, nyugodt pihentető alvásban lesz részünk utána.